Fem på gaten: Hvem vil du sende en sommerhilsen til?

Disse elevene var på sommerskole i Oslo. Der lærte de hvordan man lager avis. (Foto: Elin Fjelldal )

Fem elever på sommerskole sender en hilsen til en de ikke har sett på en stund.

Ella (9), Oslo (Foto: Elin Fjelldal) sier: Jeg har lyst til å si god sommer til læreren jeg hadde frem til jeg gikk i 3. klasse. Håper hun koser seg masse. Jeg har bare byttet lærer én gang.
Elise (8), Oslo (Foto: Elin Fjelldal) sier: Læreren min, Maren. Jeg har fått ny lærer og kommer til å savne den gamle. Hun hjalp meg når noe var vanskelig i timen.
Karan (9), Oslo (Foto: Elin Fjelldal) sier: Jeg vil sende en hilsen til bestevennen min, Sebastian. Han bor også i Oslo, men vi får fortsatt ikke møtes. Jeg vil si at jeg håper jeg ser ham igjen snart, og at det alltid har vært hyggelig å leke sammen.
Alisandra (9), Oslo (Foto: Elin Fjelldal) sier: En venninne som heter Sophia. Jeg vil si at jeg savner henne og gleder meg til å se henne igjen, og jeg håper hun får en fin sommer.
Ole (8), Oslo (Foto: Elin Fjelldal) sier: Vennen min, Jonathan, som gikk i barnehagen min. Vi begynte på forskjellige skoler. Jeg savner ham.
Kari Mette Hole