Skumle videoer

De røde draktene som vaktene i «Squid Game» går i, er blitt veldig kjente. (Foto: Netflix, Courtesy Everett Collection/NTB )

Dette er et Si ;D-innlegg. Meninger i teksten tilhører den som har skrevet teksten.

Jeg så på en video på Youtube av barn som lekte med kanonball. Men plutselig viste neste video voksne som ble drept mens de lekte rødt og grønt lys. Da ble jeg redd og fikk en klump i magen.

Etter en time fant mamma ut at jeg ikke hadde det bra, og vi snakket om det jeg hadde sett. Vi fant ut at det var flere barn som hadde blitt skremt av disse videoene fra Squid game.

Dagen etter lekte jeg med en venn, da oppdaget vi at hans startside på Youtube var full av videoer fra den samme serien. Da ble vi sinte og lei oss. Jeg synes det er veldig slemt og dumt at Youtube velger å sende oss disse videoene. De må ordne opp med én gang!

Hilsen Ingebrigt (9)