Ukens tips: Uke 38 (2023)

Nærbilde av Miley Cyrus, en kvinne med bølgete, blondt hår og Mikke Mus-T-skjorte, som synger trist inn i kameraet.

Leter du etter ny underholdning? Her finner du fire september-nyheter.

En animasjon viser en spill-scene, der tre små alver står på et salgs stort alter som holdes oppe av en stor, lysende alvestatue.

I Fae Farms kan du både jobbe på en gård og løse oppgrag med magi.(Foto: Phoenix Labs )

SPILL

Fae Farm

Hopp inn i alveverdenen Azoria! Der kan du bygge din egen gård og løse oppdrag med magi. Spillet er tilgjengelig for Nintendo Switch og PC.

Et skjermdump fra en filmscene viser en jente på omtrent 10 år og en rødrev som sitter sammen i midten av en gjeng som alle ser ivrige ut.

Har du drømt om å ha et dyr som sjelevenn?(Foto: Another World Entertainment, Filmweb )

FILM

Skolen med de magiske dyrene

Ida flytter til ny by og får en ny klassekamerat: Benni. De blir de første i klassen som får sitt eget sjelevenn-dyr. Sammen må de løse et mysterium.

Et tegnet bokomslag i brune farger viser en skummel mann med en ljå, som står over en person som ligger på bakken.

Er du glad i å lese om mystikk og spenning? (Foto: Vigmostad & Bjørke )

BOK

Johnny 777 - Mission Kairo - Bjørn Sortland

Johnny 777 reiser han til Egypt, der Ninja-Prinsessas arkeologpappa er forsvunnet. Det blir action og spenning også i den sjette boken i serien!

Used To Be Young er Miley Cyrus sin nyeste singel.(Foto: Miley Cyrus, Youtube )

MUSIKK

Miley Cyrus - Used To Be Young

Denne låten er rolig og ærlig. Cyrus synger at folk sier hun pleide å være villere og morsommere før. «Det er fordi jeg pleide å være ung», svarer hun.

Elin Fjelldal,
Kristin Storrusten