Fem på gaten: Hva er det kuleste trikset du kan?

Vi har spurt elever på Cirkus Balance, som er en sirkusskole i Bergen.

Olai (16) (Foto: Ariel Lucia) sier: Sirkustrikset jeg har jobbet hardest med å få til, er Meat Hook med bare én hånd! Trikset er krevende fordi det krever veldig mye styrke, balanse og mengdetrening for å få til. Det er noe av det jeg er stoltest over å ha fått til.
Molly (12) (Foto: Ariel Lucia) sier: Russian Splits! Det er ofte den bakerste foten som er vanskeligst siden den har all vekten på seg, så å få den strak er vanskelig! Samtidig må man ha god balanse og tøye lenge!
Martine (13) og Marikken (12) (Foto: Ariel Lucia) sier: Chinstand med bro. Trikset er vanskelig fordi jeg måtte trene mye for å bli myk nok i ryggen. Jeg ble veldig glad da jeg fikk bena nedi bakken.
Leah (15) (Foto: Ariel Lucia) sier: Smeltebro! Dette trikset er vanskelig fordi jeg måtte trene mye for å bli myk nok i ryggen til å klare det, og det tok mye tid å lære å holde balansen.
Sandra (12) (Foto: Ariel Lucia) sier: Gazelle! Jeg liker trikset veldig godt, og det tok meg lang tid klare gå skikkelig inn!
Margrethe Lindebø Skeie