Flere reagerte på årets julebrus-test

En rød og en brun julebrus i glassflasker er redigert inn på rosa bakgrunn.

Julebrus finnes i mange farger og smaker. (Foto: Oppegård Brus, Ringnes )

Dette er leserinnlegg. Meninger i tekstene tilhører den som har skrevet teksten.

Aftenposten Junior hadde nylig en stor test av årets julebrus-nyheter. Her kan du lese testen. Etterpå fikk vi flere meninger fra leserne våre.

– Dere glemte den viktigste

Oppegård Brus lager en julebrus med norske bringebær.(Foto: Oppegård Brus )

Jeg leste julebrus-testen deres i Aftenposten Junior. Dere har glemt den viktigste og beste julebrusen: Oppegård Brus sin Julebrus med bringebærsmak.
Denne vant i fjor avisen DNs julebrustest og fortjener virkelig å være med i testen.

Hilsen Kristian

– Den aller beste julebrusen

En glassflaske med brun brus og blå etikett med nisseluse på er redigert inn på en rød bakgrunn.

Maren (13) og Selma (7) mener at Aftenposten Junior burde hatt med Dahls Julebrus i testen. (Foto: Ringnes )

Jeg mener dere burde hatt med Dahls Julebrus da dere nylig testet julebrus. Dette er den aller beste julebrusen. Det er også den brusen det blir solgt mest av der jeg bor, og nesten alle i klassen min er enig om at den er best.

En annen ting dere burde ha gjort annerledes, var å ha med flere barn som testere. Da hadde det mest sannsynlig blitt litt flere meninger. For eksempel er ikke Sunniva Iste Julebrus så fæl som den høres ut.

Hilsen Maren (13)

Terningkast 6

Den beste julebrusen var ikke med i testen. Nemlig Dahls Julebrus på flaske. Terningkast 6!

Hilsen Selma (7)

Aftenposten Junior En blå, rund maskot smiler, vinker og har på seg rød nisselue. sier: Hvilke julebrus er din favoritt? Send svaret til post@aftenpostenjunior.no
Aftenposten Junior