Hvis du hadde fått uendelig med penger, hva ville du brukt dem på?

Ukens spørsmål er sendt inn av Ada (9) fra Oslo.

Barna som har svart, går i 5.-klasse på Brandengen skole i Drammen.

Håkon (11) En ung gutt med svart genser med glidelås smiler mot fotografen. sier: Jeg ville latt lærerne mine få mer lønn, og jeg ville gjort familien min rik. Jeg ville kjøpt hele verden, fordi jeg vil kjøpe alle butikker, og da kunne jeg gjort mye gøy.
Mikkel (11) En ung gutt med svart hår og Adidas-genser smiler mot fotografen. sier: Jeg hadde kjøpt et fint hus og en fin bil. Jeg hadde også gitt penger til de fattige, fordi jeg liker å bruke penger på meg selv og andre.
Josef (11) En gutt med svart hår, rød og svart genser og armene i kryss poserer foran fotografen. sier: Jeg hadde kjøpt alt jeg ville, og hjulpet moren og faren min og ... egentlig alle i familien min.
Timmi (10) En ung gutt med lyst hår og blå genser smiler litt blygt mot fotografen. sier: Jeg ville gitt litt penger til moren og faren min. Jeg ville kjøpt et nytt hus til moren min, fordi jeg vil være snill mot foreldrene mine.
Nisa (11) En jente med langt, brunt hår står foran en murvegg med armene i kors og smiler mot fotografen. sier: Jeg hadde gitt mest av pengene mine til Redd Barna, til barna som er i krig.
Kristin Storrusten